Як домогтися виконання завдань співробітником: системи обліку робочого часу та контролю

Кoжeн рoбoтoдaвeць зaцікaвлeний у тoму, щoб йoгo підлeглі мaксимaльнo eфeктивнo викoнувaли свoї oбoв’язки. Дoпoмoгти у вирішeнні цьoгo зaвдaння пoкликaні систeми oбліку рoбoчoгo чaсу. Вoни дозволяють отримувати реальну інформацію про всі активності по робочим питанням, запізнення, прогули і т.п. по кожному окремо взятому співробітнику, а в деяких випадках і здійснювати контроль його реальних дій при роботі з будь-якою локації, включаючи домашню.

Які бувають системи обліку

Усі комплекси, які ведуть облік робочого часу співробітників, можна поділити на дві великі групи – програмні і апаратні:

  • Перші — спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє здійснювати моніторинг виконуваних дій на комп’ютері підлеглого. З цього можна розпочати. Підходить для маленьких компаній та великих офісних корпорацій.
  • Другі являють собою складну систему, до складу якої входить спеціальне обладнання та програмне забезпечення, що не тільки фіксує час приходу співробітника, а й обмежує його доступ до певних зон на території підприємтсва. Підходить для всіх, хто не обмежений бюджетом, включаючи виробничі компанії.
  • Апаратні системи різняться між собою типом ідентифікатора, за яким здійснюється розпізнання особистості та моменти її приходу. Найбільш поширеними є комплекси, які використовують картки, мітки, брелоки.

    Переваги біометричних комплексів

    Цей тип дозволяє:

    • максимально точно ідентифікувати людину та вести облік її перебування на місці;
    • з легкістю формувати табелі робочого дня та вести розрахунок фонду оплати праці залежно від фактичних показників, що дає змогу економити фінансові кошти підприємства;
    • дисциплінувати підлеглих;
    • за необхідності обмежувати доступ до окремих блоків, приміщень тощо.

    Переваги програмних комплексів

    • Простота застосування
    • Невисокі витрати на інтеграцію у бізнес-процеси
    • Непомітно та комфортно для співробітників
    • Може бути інтегрована як частина системи управління офісом/CRM/плануванням

    Як потрібно ставити завдання перед персоналом

    Цілі, як відомо, складаються із завдань, які, у свою чергу, пов’язані зі стратегією. Ці завдання визначають, яким саме чином Ви досягатимете поставленої мети.

    На кого потрібно покладати обов’язок вирішення завдань? Важливо простежити, щоб голова відділу чи структурного підрозділу, на якого покладаються ті чи інші глобальні завдання, правильно поставив та розподілив завдання своїм підопічним. Тут важливі подробиці. Усі дії працівників мають бути узгоджені на всіх існуючих рівнях. Для цього вони повинні розуміти термінологію, критерії та інші аспекти. На думку редакції порталу Smartphone.ua, для цього потрібні комплексні системи, наприклад, Бітрікс.

    WEB інтерфейс вище згаданого сервісу реалізував зручний та швидкий формат представлення співробітникам завдань, пов’язаних із ними. Такий підхід дає можливість досягти граничної ефективності, адже всі співробітники зобов’язуються у встановлений термін виконати конкретні функції. Одразу ж ведеться облік робочого часу за кожною людиною, включаючи керівника.

    Як правильно контролювати виконання поставлених завдань? З Bitrix, доступ до якого є зі смартфона, можна підбивати підсумки на проміжних етапах у будь-який зручний для вас час. Суть контролю у цьому контексті полягає у стимуляції співробітників продовжувати рухатися у тому напрямі, що дозволяє досягати встановлених цілей.

    Комментирование и размещение ссылок запрещено.

    Комментарии закрыты.